0 1 0 0 0 21.06.2006Jak efektywnie zmotywować pracowników i kontrahentów?Wzrost konkurencji między firmami wymaga zastosowania unikalnych narzędzi budowania ich przewag konkurencyjnych, zarówno wśród kontrahentów, jak i kluczowych pracowników spółki. Travelplanet.pl wychodzi naprzeciw tym potrzebom wprowadzając nowe rozwiązania dla segmentu B2B, za pośrednictwem swojej marki TravelPass.
0 1 0 0 0 21.06.2006Kult w cyklu „Najmniejsze Koncerty Świata” Radia Roxy FM29 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejny, już drugi, koncert z cyklu organizowanych przez Radio Roxy FM „Najmniejszych Koncertów Świata”.
0 1 0 0 0 21.06.2006eBay w DekoratornieBay.pl nawiązał współpracę z Dekoratornią – programem wnętrzarskim emitowanym w TV4, w którym stylistki zajmują się dekoracją i metamorfozą wnętrz. Premierowy odcinek Dekoratorni z przedmiotami zakupionymi na aukcjach eBay.pl, będzie można obejrzeć w niedzielę 25 czerwca.
0 1 0 0 0 21.06.2006Personicx Prospect PoolAcxiom Polska wprowadza do swojej oferty kolejny, nowy produkt. Personicx Prospect Pool, czyli jedna duża baza prospektów zbudowana z baz różnych dostawców opisanych za pomocą ogólnopolskiej segmentacji gospodarstw domowych Personicx, to propozycja dla firm chcących optymalizować koszty korzystania z marketingu bezpośredniego.
0 1 0 0 0 21.06.2006Q1 Polska – nowa firma w branży marketingu mobilnegoZ początkiem czerwca rozpoczęła działalność na naszym rynku firma Q1 Polska, wchodząca w skład grupy Q1 Deutschland. W skład grupy wchodzą m. in.: Convisual AG oraz MCN tele.com AG działające w zakresie szeroko rozumianych interaktywnych rozwiązań mobilnych, inteligentnych usług głosowych, jak równie. Produkcji rozrywkowych formatów telewizyjnych.
0 1 0 0 0 20.06.2006„TWO CULTURES ONE VISION” – ARRS Effectica dla LG.Philips LCDNajwiększa wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica poszerzyła portfolio marek z kategorii nowych technologii nawiązując współpracę z LG.Philips LCD - światowym liderem w produkcji i w dostawie paneli ciekłokrystalicznych.
0 1 0 0 0 20.06.2006Advertiva – wizerunek w rękach profesjonalistówPoznańska agencja reklamowa Advertiva inwestuje w wizerunek. W czerwcu została podpisana umowa na bezterminową obsługę w zakresie public relations. Za działania wizerunkowe odpowiadać będzie agencja Creative PR.
0 1 0 0 0 20.06.2006Dragon Rouge dla Danone NaturalnyDragon Rouge - agencja zajmująca się wizerunkiem marek repozycjonowała i rozszerzyła markę Danone Naturalny. Nowe pozycjonowanie nawiązuje do nowoczesnego, aktywnego stylu życia konsumentów i jednocześnie korzysta z dorobku marki silnie kojarzonej z wartością zdrowia.
0 1 0 0 0 20.06.2006Stolica Polski w światowej czołówceMówi się, że uprzejmość odeszła do lamusa, tymczasem tak nie jest! Aby zmierzyć światowy poziom codziennej uprzejmości, miesięcznik Reader´s Digest wysłał reporterów na ulice większych miast w 35 krajach. Niczym przypadkowi przechodnie przeprowadzili oni trzy rodzaje testów: sprawdzali, czy wchodząca do jakiegoś budynku osoba przytrzyma im drzwi, czy sprzedawca podziękuje im za kupienie drobiazgu, czy ktoś pomoże im zebrać rozsypane dokumenty.
0 1 0 0 0 20.06.2006Powszechny spis kosmetykówFirma badawcza Inquiry rozpoczyna nowe badanie rynku kosmetycznego. Do kolejnej fali projektu na temat kosmetyków kolorowych „Kosmetyczka Polki” dołączy badanie rynku kosmetyków pielęgnacyjnych „Nasza Łazienka”. W obu sondażach prowadzony jest spis z natury, obejmujący wszystkie kategorie produktów i wszystkie kanały dystrybucji.