"Biznes rodzinny w Polsce - praktyka zarządzania"
  • 0
  • 1
14.06.2006

„Biznes rodzinny w Polsce – praktyka zarządzania”

19 czerwca 2006 r. (poniedziałek) w oddziale małopolskim Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University przy ul. Głowackiego 12 w Krakowie odbędzie się konferencja: „Biznes rodzinny w Polsce – praktyka zarządzania”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53489 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2006

Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej

71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, zamieszkujących 10 największych miast w Polsce, spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2006

Ad.net – już ponad 11,5 miliona polskich internautów

Już ponad 94 procent internautów znajduje się w zasięgu sieci reklamowej – taki wynik osiągnął Ad.net w porównaniu opublikowanych marcowych drzew badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net jest również liderem w najważniejszych kategoriach tematycznych jak np. „Biznes, finanse, prawo” lub „Praca i Edukacja”. We wszystkich kategoriach Adnet współpracuje z najbardziej znanymi tytułami.