RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APAC
  • 0
  • 0
18.07.2017

RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APAC

Działająca globalnie polska firma RTB House poszerza obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe – obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu – będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2017

17 lipca 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w poszczególnych województwach – pokazuje analiza MEC na podstawie danych Nielsena. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak, jak mieszkańcy województwa podkarpackiego lub świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku.