Konsumpcja wideo rośnie o 20% dzięki urządzeniom mobilnym - Marketing przy Kawie
Konsumpcja wideo rośnie o 20% dzięki urządzeniom mobilnym
  • 0
  • 0
17.07.2017

Konsumpcja wideo rośnie o 20% dzięki urządzeniom mobilnym

Czas oglądania online wideo wzrośnie w 2017 r. o 20% − wynika z raportu „Online Video Forecasts 2017” firmy Zenith. Konsumenci na świecie spędzą średnio 47,4* minuty dziennie na oglądaniu online wideo. W ubiegłym roku światowa średnia wynosiła 39,6 minuty. Motorem wzrostu są urządzenia mobilne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w poszczególnych województwach – pokazuje analiza MEC na podstawie danych Nielsena. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak, jak mieszkańcy województwa podkarpackiego lub świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku.