Rynek reklamy online w Polsce w 2016 r. wzrósł o 14%
  • 0
  • 0
13.07.2017

Rynek reklamy online w Polsce w 2016 r. wzrósł o 14%

W ubiegłym roku rynek reklamy online w Polsce wzrósł o 14%. Jego wartość wynosi ponad 3,6 mld zł – pokazuje raport IAB. W publikacji omówiono rozwój modelu programmatic, wydatki na SEM i reklamę display. Przedstawiono też rynek mobilny i rozwój rodzimego rynku e-commerce.

Nie zabrakło informacji dotyczących popularności stron WWW, kształtowania wizerunku marek czy trendów w mediach społecznościowych.

Raport „Internet 2016/2017” przygotowany został we współpracy z ekspertami rynku i przedstawicielami grup roboczych IAB.

Jakie zmiany zachodzą w zachowaniach użytkowników Sieci? Jaka jest wielkość rynku reklamy online w Polsce i w Europie? Jaką część wydatków na reklamę internetową stanowi mobile? Jak zmienia się rynek treści wideo? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdują się w raporcie.

Zawarto w nim także informacje na temat obecnego dostępu do Internetu w Polsce na tle innych krajów europejskich. Opisano profil i zachowania użytkowników oraz zmiany w sposobie korzystania z zasobów Sieci i podejściu do zagadnienia prywatności. Wiele miejsca poświęcono skuteczności komunikacji i sposobom mierzenia jej efektów.

Publikacja dostępna jest do pobrania na stronie www.iab.org.pl.

12 lipca 2017

Reklama
Reklama