Loyalty Shop i Envolved zacieśniają współpracę
  • 0
  • 0
18.07.2017

Loyalty Shop i Envolved zacieśniają współpracę

Krakowski Loyalty Shop i firma doradcza w zakresie zarządzania customer-centricity Envolved z Monachium zacieśniają współpracę. Elementem integracji jest zmiana nazwy polskiej spółki na Envolved.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w poszczególnych województwach – pokazuje analiza MEC na podstawie danych Nielsena. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak, jak mieszkańcy województwa podkarpackiego lub świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku.