Fantazyjne fryzury Macademian Girl w kampanii marki Nivea
  • 0
  • 0
17.07.2017

Fantazyjne fryzury Macademian Girl w kampanii marki Nivea

Nivea rozpoczęła kampanię „Pielęgnuje, regeneruje i inspiruje”, promującą kosmetyki do włosów z linii Hairmilk. W działania zaangażowano blogerkę Macademian Girl.

W internetowych filmach można ją oglądać w starannie ułożonych fryzurach, m.in. w stylu glamour, pin-up czy hippi. Aktywności mają podkreślać główne zalety produktów, w tym ochronę termiczną, nawilżanie czy zwiększanie objętości włosów.

W ramach działań na stronie WWW marki konsumentki mogą zgłaszać się do testowania nowych produktów.

  • Kreacja i działania w Internecie: GoldenSubmarine
  • Realizacja filmów: The Polaks
  • Kreacje prasowe: FCB
  • Zakup mediów: OMD
  • Działania PR: MSL Group

17 lipca 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2017

MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na Śląsku

Programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w poszczególnych województwach – pokazuje analiza MEC na podstawie danych Nielsena. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak, jak mieszkańcy województwa podkarpackiego lub świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku.

Reklama
Reklama