Rozrywka na outdoorze
  • 0
  • 1
28.10.2005

Rozrywka na outdoorze

BUSINESS MEDIA przeprowadziła pierwszą w Polsce kampanię outdoorową klubu muzycznego. Na 5 wiatach przystankowych zlokalizowanych w centrum Katowic umieszczono plakaty reklamujące najpopularniejszy wg magazynu VIVA! klub w Katowicach – SQANDAL.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2005

Umilanie Karmilaniem

Karmilanie to jedna z akcji konsumenckich, które na stałe wpisały się w krajobraz aktywności promocyjnych marki KARMI. Dzięki niej tylko w tym roku, z możliwości docenienia walorów smakowych kobiecego piwa skorzystało ponad 600 tysięcy konsumentek. Do końca grudnia potrwa obecna, rozpoczęta w połowie września, edycja KARMILANIA. Zakrojona na szeroką skalę ma ambicje dotarcia do ponad pół milionowej grupy kobiet. W jesienno-zimowym KARMILANIU, uczestniczą dwie wersje smakowe: klasyczne KARMI oraz kawowe KARMI Poema di Caffè.