Umilanie Karmilaniem
  • 0
  • 1
28.10.2005

Umilanie Karmilaniem

Karmilanie to jedna z akcji konsumenckich, które na stałe wpisały się w krajobraz aktywności promocyjnych marki KARMI. Dzięki niej tylko w tym roku, z możliwości docenienia walorów smakowych kobiecego piwa skorzystało ponad 600 tysięcy konsumentek. Do końca grudnia potrwa obecna, rozpoczęta w połowie września, edycja KARMILANIA. Zakrojona na szeroką skalę ma ambicje dotarcia do ponad pół milionowej grupy kobiet.
W jesienno-zimowym KARMILANIU, uczestniczą dwie wersje smakowe: klasyczne KARMI oraz kawowe KARMI Poema di Caffè.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2005

27 października 2005