0 1 0 0 0 7.07.2005Internetowy konkurs Cartoon NetworkW sierpniu Cartoon Network na swojej stronie internetowej www.cartoonnetwork.pl rozpoczyna konkurs związany z kreskówką Kryptonim: Klan Na Drzewie.
0 1 0 0 0 7.07.2005Sukcesy TBWA w CannesSieć TBWA należąca do amerykańskiego holdingu reklamowego Omnicom Group, zdobyła łącznie 40 nagród, w tym Grand Prix konkursu oraz tytuł Agencja Roku podczas tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions.
0 1 0 0 0 7.07.2005Ogłoszenie składu polskiej Sztafety Olimpijskiej7 lipca o godz. 11.00 w siedzibie PKOL ogłoszony został oficjalny skład pięcioosobowej polskiej ekipy, która weźmie udział w Sztafecie Olimpijskiej Turyn 2006.
0 1 0 0 0 7.07.2005Specjalne popołudniowe wydanie „Metra”W dniu dzisiejszym (7 lipca) ukaże się specjalne popołudniowe wydanie dziennika "Metro" poświęcone tragicznym wydarzeniom w Londynie.
0 1 0 0 0 7.07.2005Opoczno tworzy z pasjąOpoczno S.A. rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową swoich nowych kolekcji płytek Diuna, Matta i Ałtaj. Motywem przewodnim wszystkich spotów jest hasło: „Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji”.
0 1 0 0 0 7.07.2005Kulinarny Atlas Lata co sobota z Gazetą WyborcząW sobotę, 9 lipca, „Gazeta Wyborcza" rozpoczyna publikację kolejnego - po Kulinarnym Atlasie Świata - cyklu poświęconego kuchni.
0 1 0 0 0 6.07.2005Acxiom Polska dla Kulczyk TradexKolejna kampania marketingu bezpośredniego promująca Samochody Użytkowe Volkswagen zostanie skierowana do wyselekcjonowanej z bazy Acxiom grupy odbiorców.
0 1 0 0 0 6.07.2005Otwarcie kopalni w Targowicy6 lipca br. zaplanowane jest otwarcie Kopalni Bazaltu w Targowicy koło Strzelina. Jest to nowe przedsięwzięcie Olsztyńskich Kopalni Surowców Mineralnych, firmy wchodzącej w skład Grupy CRH z Irlandii. Uroczyste otwarcie nowego obiektu przygotowuje agencja event marketingowa Boomerang Team.
0 1 0 0 0 6.07.2005Deszcz nagród dla Volvo na Festiwalu Reklamy w CannesNa tegorocznym festiwalu Cannes Lions reklamy Volvo Car Corporation zrobiły prawdziwą furorę. Dyrektor Reklamy Globalnej Volvo Tim Eblis odebrał aż pięć nagród, przyznanych firmie w różnych kategoriach.
0 1 0 0 0 6.07.2005SARE bada po raz drugiRozpoczęła się druga edycja badań SARE dotyczących wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Od 6 lipca przez dwa tygodnie internauci mogą wypełniać ankietę dostępną w portalach MediaRun, Brief, E-biznes oraz na stronach Radia Pin i SARE. Wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty elektronicznej i czy przez ostatni rok zmieniły się ich nawyki.