0 1 0 0 0 19.10.2005Marka Knorr nowym klientem DougFaberFamilyAgencja DougFaberFamily (DFF) wygrała przetarg na obsługę akcji promocyjnej dla marki Knorr, która ruszy wiosną 2006.
0 1 0 0 0 19.10.2005Październik miesiącem oszczędzaniaNawiązując do hasła, kojarzonego co prawda z poprzednią epoką i systemem, Acxiom Polska postanowił zająć się tematyką oszczędzania. Sprawdziliśmy, kto ma największe skłonności do oszczędzania i w jakich rejonach kraju jest najwięcej "Polaków-ciułaczy".
0 1 0 0 0 19.10.2005Rewolucyjna akcja Rockwool!Ta nietypowa kampania przygotowana została przez Agencję Reklamową GPD dla nowego produktu firmy Rockwool.
0 1 0 0 0 19.10.2005Sponsorzy festiwalu Latający Kufer„LATAJĄCY KUFER” - warszawski festiwal dla dzieci i młodzieży jest całkowicie finansowany z prywatnych śroodków sponsorskich. Dla ofiardoawców to również okazja do dodatkowej promocji.
0 1 0 0 0 19.10.2005Figlarna figa i wybuchowy granatNastępna odsłona kampanii marki Fortuna zaskakuje odmienną od poprzednich konwencją. Dwa nowe spoty, emitowane (jeden od 18, drugi od 10 października) w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, koncentrują kolejny przekaz Fortuny na owocach.
0 1 0 0 0 19.10.2005Pysio – supersprzedawcaDziś wystartowała szósta tegoroczna kampania telewizyjna marki PYSIO. Podobnie jak poprzednie, na zlecenie Agros Nova przygotowała ja agencja Ad Fabrika FCB. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
0 1 0 0 0 19.10.2005Arteria podpisała umowę z firmą ING Nationale-NederlandenArteria, firma marketing services, należąca do Nova Communications Group, wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz zarządzaniu relacjami z klientami (własne contact centre, aplikacje CRM), podpisała kolejny kontrakt na działania wsparcia sprzedaży.
0 1 0 0 0 19.10.2005Internet Designers dla Politechniki WrocławskiejAgencja Interaktywna Internet Designers (www.id.pl) przygotowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Politechniki Wrocławskiej opublikowany pod adresem http://www.pwr.wroc.pl. Zmiana strony WWW związana jest m.in. z wprowadzeniem nowych założeń identyfikacji wizualnej uczelni.
0 1 0 0 0 19.10.2005Kampania reklamowa piwa GrünengoldBilboardy z wizerunkiem pierwszej drużyny Kolportera Korony Kielce oraz specjalna limitowana edycja piwa z logo klubu na opakowaniu.
0 1 0 0 0 19.10.2005Zdrovit kolejnym ważnym klientem Agencji SchulzAgencja Reklamowa Schulz wygrała we wrześniu przetarg na kampanię telewizyjną dla firmy Zdrovit. Zlecenie obejmuje kreację i produkcję spotu telewizyjnego.