Rowery Kross promowane w radiu i Internecie
  • 0
  • 1
11.05.2011

Rowery Kross promowane w radiu i Internecie

„Dwa rowery – jedna pasja” to hasło wizerunkowej kampanii online firmy Kross – polskiego producenta rowerów. Stanowi ona wsparcie działań reklamowych marki na antenie Radia Zet. Kreacje reklamowe pojawiają się m.in. na popularnych Demotywatorach. Akcję realizuje w ramach kompleksowej obsługi online marki Kross agencja interaktywna Byss.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.05.2011

Marketing online marek Top Secret, Troll i Drywash

Kampania reklamowa w wyszukiwarkach, nowe witryny wizerunkowe, obecność na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary strategii marketingu online marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash. Ich właściciel, spółka Redan, będzie realizować tak założoną strategię we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank. Obie firmy są zwycięzcami ubiegłorocznego przetargu na budowanie obecności online marek Redanu.