Marketing online marek Top Secret, Troll i Drywash
  • 0
  • 1
11.05.2011

Marketing online marek Top Secret, Troll i Drywash

Kampania reklamowa w wyszukiwarkach, nowe witryny wizerunkowe, obecność na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary strategii marketingu online marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash. Ich właściciel, spółka Redan, będzie realizować tak założoną strategię we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank. Obie firmy są zwycięzcami ubiegłorocznego przetargu na budowanie obecności online marek Redanu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2011