Konsolidacja submarek Plusa
  • 0
  • 1
11.05.2011

Konsolidacja submarek Plusa

Światowym trendem na rynkach nasyconych jest tworzenie marek monolitycznych. Wpisuje się w niego również marka Plus, która konsoliduje wszystkie swoje submarki. Towarzyszy temu nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
11.05.2011

Marketing online marek Top Secret, Troll i Drywash

Kampania reklamowa w wyszukiwarkach, nowe witryny wizerunkowe, obecność na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary strategii marketingu online marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash. Ich właściciel, spółka Redan, będzie realizować tak założoną strategię we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank. Obie firmy są zwycięzcami ubiegłorocznego przetargu na budowanie obecności online marek Redanu.