1 1 0 0 0 25.05.2011PZU kieruje reklamę do młodych kierowców (wideo)26 maja rozpoczyna się kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU, pod hasłem „Kiedy młodość uskrzydla, koszty uziemiają”. Kampania jest skierowana do młodych posiadaczy pojazdów, którzy dopiero zaczynają swoje doświadczenia z rynkiem ubezpieczeń.
2 1 0 0 0 25.05.2011Szymon Majewski uczy dykcji (wideo)„Cztery wielce wymowne zera” reklamują kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny w najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego.
0 2 0 0 0 25.05.2011Cena rządzi przy wyborze dostawcy usług telekomunikacyjnych w MSPKompleksowość oferty telekomunikacyjnej, cena proporcjonalna do poziomu jakości świadczonych usług oraz dostępność serwisu to kluczowe kryteria wyboru dostawców usług dla sektora małych i średnich firm w Polsce. Takie są wnioski z raportu z badań przeprowadzonych na próbie 600 firm przez PMR Research na zlecenie Aster Biznes.
1 1 0 0 3 25.05.2011PTC informuje o rebrandingu (wideo)23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.
0 1 0 0 0 25.05.2011Zakupy przez Internet w świetle Payback Consumer MonitorIlu Polaków kupuje w sklepach online i na aukcjach internetowych? Jakich produktów w Sieci szukamy najczęściej? Kto najchętniej korzysta ze sklepów internetowych? Jakich konsumentów mamy w Internecie? Na te i inne pytania odpowiadają badania Payback Consumer Monitor przeprowadzone na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora programu Payback.
2 1 0 0 1 25.05.2011Najbardziej kontrowersyjne brytyjskie reklamy (wideo)Telewizyjny spot firmy bukmacherskiej Paddy Power był w ubiegłym roku najczęściej skarżoną brytyjską reklamą – donosi dziennik „Guardian”. Pozostałe to m.in. kampanie kliniki aborcyjnej i Departamentu Energii i Zmian Klimatycznych.
0 2 0 0 1 25.05.2011Rich media kung-fuOd 23 do 29 maja trwa kampania internetowa filmu „Kung Fu Panda 2”, wykorzystująca rich media. Kreacje przygotowane przez dom mediowy Mindshare Polska oraz agencję kreatywną Made in Mind (Mindshare) dawały internautom władzę nad bohaterem filmu.
0 1 0 0 0 25.05.2011Globalna komunikacja oczami ekspertówWedług międzynarodowego badania Public Relations Global Network, 70% specjalistów od komunikacji zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat wprowadzić do swoich organizacji marketing globalny.
0 2 0 0 0 25.05.2011Nowy wizerunek marki AquaformFirma Aquaform, jeden z największych producentów wyposażenia łazienek, zakończyła prace nad nową koncepcją identyfikacji wizualnej marki. W pierwszym etapie unowocześniono logotyp i materiały promocyjne firmy. Proces rebrandingu obejmie docelowo zmianę oznakowania i materiałów merchandisingowych w blisko 1000 punktach sprzedaży. Firma planuje też wiele działań komunikacyjnych o charakterze lifestyle'owym i społecznościowym.
2 1 0 0 0 25.05.2011Nowy spot promujący Vibovit do sypania na język (wideo)Pstryczki Języczki to Vibovit strzelający na języku. Nazwa nawiązuje do nieformalnego zwyczaju konsumpcji proszku bez rozpuszczania w wodzie. Spot tej nowości z portfolio Tevy Pharmaceuticals zrealizowała agencja Hand Made.