Ronaldinho podpisuje kontrakt z Nutrilite
  • 0
  • 1
29.02.2008

Ronaldinho podpisuje kontrakt z Nutrilite

W dniu dzisiejszym zarząd korporacji Amway podał do wiadomości publicznej fakt podpisania wieloletniego kontraktu z Ronaldinho, dwukrotnym zdobywcą tytułu Piłkarza Roku FIFA i fenomenem światowego futbolu, w ramach kampanii marketingowej Nutrilite – marki witamin, minerałów oraz suplementów diety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

"Reklama w samą porę" (Think-a-Head)

K. Knoll, Reklama w samą porę, "Think-a-Head", 27.02.2008

Wykorzystanie aktualnych wydarzeń, świeżych wiadomości czy bieżącej sytuacji politycznej w reklamie niesie ze sobą możliwość natychmiastowego zaistnienia w świadomości konsumentów dzięki kontekstowi, w którym często będzie się ją wspominać. Jednak w takich przypadkach liczy sie nie tylko szybkość działania copywriterów, ale przede wszystkim ich subtelność lub/i wyczucie taktu (no, chyba że nastawiamy się na sytuację typu "nieważne jak, ważne żeby mówili").