0 1 29.02.2008Energetyczny PR ekologicznyfirmy TweetHighlite PR rozpoczęło współpracę z firmą Ekoprodukt – producentem żywności ekologicznej i dietetycznej.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 29.02.2008Współpraca Adobe i JanmediaJanmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych.
0 1 0 0 0 29.02.2008"Lokale Bez Papierosa" w Trójmieście36 potencjalnych lokali wolnych od dymu tytoniowego w Trójmieście – to efekt pomorskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa, organizowanej przez Stowarzyszenie MANKO. Kampania zainicjowana rok temu w Krakowie, po etapie warszawskim, doczekała się swojej inauguracji na Pomorzu. Stało się to 21 lutego w Domu Sushi w Sopocie.
0 1 0 0 0 29.02.2008"Reklama w samą porę" (Think-a-Head)K. Knoll, Reklama w samą porę, "Think-a-Head", 27.02.2008Wykorzystanie aktualnych wydarzeń, świeżych wiadomości czy bieżącej sytuacji politycznej w reklamie niesie ze sobą możliwość natychmiastowego zaistnienia w świadomości konsumentów dzięki kontekstowi, w którym często będzie się ją wspominać. Jednak w takich przypadkach liczy sie nie tylko szybkość działania copywriterów, ale przede wszystkim ich subtelność lub/i wyczucie taktu (no, chyba że nastawiamy się na sytuację typu "nieważne jak, ważne żeby mówili").
0 1 0 0 0 29.02.2008Dziesięć wymówek kanapowego leniucha (Forbes)A. Van Dusen, Ten Reasons You're A Couch Potato, "Forbes", 27.02.2008(+ In Pictures: 10 Reasons You're A Couch Potato)"W zdrowym ciele zdrowy duch", "Sport to zdrowie" i setki podobnych, mądrych stwierdzeń (choć - bądźmy szczerzy - często poddawanych w wątpliwość, bo któż chciałby na przykład zastąpić Eduardo da Silvę w jego ostatnim meczu?) szalenie często muszą konkurować z tysiącami usprawiedliwień dla niezdrowego trybu życia. A może uświadomienie sobie wymówek stanie się pierwszym krokiem w kierunku zmiany?;)