"Reklama w samą porę" (Think-a-Head)
  • 0
  • 1
29.02.2008

„Reklama w samą porę” (Think-a-Head)

K. Knoll, Reklama w samą porę, "Think-a-Head", 27.02.2008

Wykorzystanie aktualnych wydarzeń, świeżych wiadomości czy bieżącej sytuacji politycznej w reklamie niesie ze sobą możliwość natychmiastowego zaistnienia w świadomości konsumentów dzięki kontekstowi, w którym często będzie się ją wspominać. Jednak w takich przypadkach liczy sie nie tylko szybkość działania copywriterów, ale przede wszystkim ich subtelność lub/i wyczucie taktu (no, chyba że nastawiamy się na sytuację typu "nieważne jak, ważne żeby mówili").

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.02.2008

Dziesięć wymówek kanapowego leniucha (Forbes)

A. Van Dusen, Ten Reasons You're A Couch Potato, "Forbes", 27.02.2008
(+ In Pictures: 10 Reasons You're A Couch Potato)

"W zdrowym ciele zdrowy duch", "Sport to zdrowie" i setki podobnych, mądrych  stwierdzeń (choć - bądźmy szczerzy - często poddawanych w wątpliwość, bo któż chciałby na przykład zastąpić Eduardo da Silvę w jego ostatnim meczu?) szalenie często muszą konkurować z tysiącami usprawiedliwień dla niezdrowego trybu życia. A może uświadomienie sobie wymówek stanie się pierwszym krokiem w kierunku zmiany?;)