0 1 0 0 0 7.03.2008Futbol Amerykański nowym nurtem w branży eventowej29 lutego w hali Legii na warszawskim Bemowie odbyła się Gala Futbolu Amerykańskiego Meeting Planner Bowl 2008. Organizatorzy Gali, firma United Partners oraz zespół Warsaw Eagles, zaprezentowali nowy nurt tematyczny wykorzystujący futbol amerykański w branży eventowej. W imprezie udział wzięli meeting plannerzy zajmujący się organizacją wydarzeń firmowych w kraju i za granicą.
0 1 0 0 0 7.03.20081% od mKlientówmBank zachęca do udziału w akcji "1% od mKlientów" - mającej na celu wsparcie fundacji współpracujących z bankiem.
0 1 0 0 0 7.03.2008Cadbury Wedel patronem akcji „Mistrz kibicowania”Firma Cadbury Wedel objęła patronat nad akcją „Mistrz kibicowania” organizowaną od pięciu lat przez Fundację „Maraton Warszawski” dla szkół podstawowych i gimnazjów. Celem akcji jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz kultury sportowego kibicowania. Na mocy umowy firma Cadbury Wedel została również sponsorem Warszawskiego Festiwalu Biegowego z 30. Flora Maratonem Warszawskim.
0 1 0 0 0 7.03.2008Leki przez komórkę3 marca br. ruszył sklep Epteka.pl zajmujący się dystrybucją leków przez Internet. Jak deklarują właściciele firmy Epteka sp. z o.o. sklep planuje mocne wejście w rynek i szybki wzrost udziału w sprzedaży leków przez Internet w Polsce. Dowodem na to, że firma nie rzuca słów na wiatr jest uruchomienie od razu w pierwszym tygodniu swojej działalności mobilnej apteki internetowej, z której mogą korzystać użytkownicy telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych.
0 1 0 0 0 7.03.2008Swiift dla marki PampersAgencja Swiift wygrała przetarg na zaprojektowanie nowych logotypów dla marki Pampers w związku z coroczną akcją Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers.
0 1 0 0 0 7.03.2008Kampania billboardowa Galerii Handlowej PanoramaZ początkiem marca na poznańskich bilbordach pojawiła się kampania reklamowa Galerii Handlowej Panorama.
0 1 0 0 0 7.03.2008Betlej&Partners dla EurekoW mediach ruszyła kontynuacja udanej kampanii reklamowej Eureko, której poprzednia odsłona z sukcesem zanotowała wysoką zauważalność na rynku.
0 1 0 0 0 7.03.20086 zmysłów dla KrakowaPod wspólną marką „6 zmysłów” powstaje w Krakowie projekt kulturalny, którego inicjatorem jest Urząd Miasta Krakowa. „6 zmysłów” tworzą takie znane już wydarzenia jak: Misteria Paschalia, Sacrum – Profanum, Dramaty Narodów – Dedykacje, Festiwal Muzyki Polskiej oraz zupełnie nowe: Cracow Screen Festival, Art Boom, Off Camera i Boska Komedia.
0 1 0 0 0 7.03.2008Mcann Erickson dla MakroMcCann Erickson przygotowała pierwszą w historii kampanię ATL dla Makro. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku Makro, pokazaniu, że to nie tylko hurtownia, ale także źródło praktycznych rozwiązań i porad odnośnie tego jak najlepiej rozwijać swój biznes.
0 1 0 0 0 7.03.2008Warsztaty fotograficzne i produkcji wideo – Cyfrowa Kreacja Obrazu 2008Ogólnopolskie warsztaty fotograficzne i produkcji wideo Cyfrowa Kreacja Obrazu 2008 organizowane są już od trzech lat i cieszą się ogromną popularnością oraz zaufaniem czytelników serwisu SwiatObrazu.pl.