Robbie Williams w reklamie Radia ZET - Marketing przy Kawie
Robbie Williams w reklamie Radia ZET
  • 0
  • 1
5.09.2005

Robbie Williams w reklamie Radia ZET

Największą europejską gwiazdę muzyki zobaczymy wkrótce w reklamie Radia ZET. Robbie Williams będzie bohaterem najnowszej kampanii reklamowej Radia ZET, która rozpoczyna się 9 września 2005 roku. Radio ZET rozpoczęło rozmowy z menedżmentem Williamsa już jesienią 2003 roku. Zdjęcia do reklamy odbyły się w maju 2005 roku w Hollywood. W ścieżce dźwiękowej reklamy została wykorzystana piosenka „Feel”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Sylvi

19 lat temu

Na mnie by raczej podziałało

gdyby zrobili spot z komunikatem: tu miała być Madonna, ale pieniążki zamiast na jej gażę przeznaczyliśmy na operację dla dziecka, albo na dom dziecka. Przecież to kosztuje tyle kasy!!!!

2 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
2.09.2005

SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”

Pod hasłem "Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód" w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy „Hugo”. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP. Celem działań prowadzonych przez SALES LINK jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja prowadzona przez SALES LINK jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu - chrupki kukurydziane „Hugo”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
2.09.2005

Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym

Według danych z raportu Ipsos „Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym”, w zestawieniu z mieszkańcami innych badanych krajów Polacy są najmniej zadowoleni ze stanu swojego zdrowia. Jednocześnie należą do najbardziej zadowolonych z wagi i sprawności fizycznej własnej i swoich dzieci, mimo, że czas wolny spędzają głównie przed telewizorem (66 proc.) i wciąż bardzo lubią smażone mięso czy słodkie bułki.