0 1 0 0 0 29.08.2005„Akcja Mazury”, czyli o ekologii podczas wypoczynkuPo raz drugi już Rekopol wspiera społeczną kampanię pro-ekologiczną organizowaną przez Fundację Szansa.
0 1 0 0 0 29.08.2005Polscy pięknisieModa na piękne ciało staje się w Polsce coraz bardziej popularna. Niestety, odwiedzający gabinety odnowy biologicznej, sauny, solaria czy salony fitness stanowią cały czas niewielki procent ogółu społeczeństwa. Acxiom Polska sprawdził, kto korzysta z takich usług.
0 1 0 0 0 29.08.2005BEK TU SKUL – wywrotowa kampania Cropp TownKolejna przewrotna akcja wprowadza nową jesienną kolekcję do całej sieci Cropp Town. BEK TU SKUL, bo taki jest tytuł akcji, w sposób dosłowny, ale z dużym ładunkiem żartu pokazuje szkołę i przypomina, że każdy powinien mieć swój własny STYL.
0 1 0 0 0 29.08.2005Największa polska internetowa sieć przyjaciół – Grono.net w Ad.necieSieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozpoczęła współpracę z serwisem Grono.net – największą polską społecznością internetową.
0 1 0 0 0 29.08.2005Jet Line startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Powiększ swoje Logo”Kampania rozpoczyna się 29 sierpnia 2005, potrwa dwa miesiące, obejmuje spoty w Radio PIN, reklamy w tygodniku "Media & Marketing Polska" oraz w internetowych newsletterach "Briefu", "Pulsu Biznesu" oraz w Dziennym Serwisie M&M Polska.
0 1 0 0 0 29.08.2005Potencjał rynku młodzieżowego – dylematy i trendyECU Marketing organizuje 29-30 września w Warszawie kongres „Potencjał rynku młodzieżowego – dylematy i trendy w marketingu dla grupy wiekowej 15-24”. Jest to jedyna na polskim rynku możliwość dokładnego omówienia kwestii dotyczących rynku młodzieżowego.
0 1 0 0 0 26.08.2005Strefa MTV w Era OmnixTeraz abonenci sieci Era i użytkownicy Tak Tak mają dostęp do specjalnej Strefy MTV w serwisie Era Omnix. Pod adresem www.eraomnix.pl/pl/download/mtv (EraOmnix - menu Ściągnij) na kanale www i wap znajdują się zdjęcia gwiazd MTV i popularnych bohaterów reklam, a także aktualne dzwonki z największych list przebojów MTV (MTV Euro Top 20, MTV Select, Polska Lista MTV, MTV Ringtone Chart).
0 1 0 0 0 25.08.2005„Kolekcja pięknych chwil” – akcja promocyjna kawy mielonej Primy Impresji15 września rusza akcja promocyjna kawy mielonej Primy Impresji pod hasłem „Kolekcja pięknych chwil”. Konkurs, w którym konsumenci mogą wygrać cenne nagrody, potrwa do 15 lutego. Uczestnicy akcji mogą wybrać jedną z trzech nagród gwarantowanych.
0 1 0 0 0 25.08.2005Powiedz „am” z MAOAMW połowie sierpnia br. rozpoczęły się działania promocyjne gum rozpuszczalnych MAOAM niemieckiego producenta Haribo. Pierwszą aktywnością będzie kampania telewizyjna przypominająca gumy rozpuszczalne MAOAM. Na jesień i zimę zaplanowano także sponsoring filmów i programów dla dzieci. Działania reklamowe skierowano przede wszystkim do dzieci.
0 1 0 0 0 25.08.2005TBWA o paleniu w Letniej Szkole nt. Tytoniu i Zdrowia PublicznegoPodczas międzynarodowej Letniej Szkoły nt. Tytoniu i Zdrowia Publicznego, Malina Wieczorek zaprezentowała ideę kampanii antynikotynowej prowadzonej przez agencję TBWAWarszawa i firmę AMS. Konferencja trwająca od 15 do 26 sierpnia, poświęcona jest problemowi palenia oraz zagrożeniom dla zdrowia, jakie ze sobą niesie.