Reklama ukryta w grze na komórkę
  • 0
  • 1
19.05.2008

Reklama ukryta w grze na komórkę

Gry komputerowe wyprzedziły telewizję jako najpopularniejszą formę rozrywki. Nie uciekło to uwadze reklamodawców, którzy coraz częściej wybierają je jako kanał komunikacji. W samych USA rynek reklamy w grach wyceniany jest na 100 mln$.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2008

Software Mind S.A. zinformatyzuje wszystkie kanały sprzedaży w Telefonii Dialog S.A.

Firmy Telefonia Dialog S.A. i Software Mind S.A. podpisały umowę na realizację, wdrożenie i utrzymanie Systemu Informatyzacji Sprzedaży - systemu do pełnej obsługi, wraz z raportowaniem, wszystkich kanałów sprzedaży Telefonii Dialog m.in. sprzedaży bezpośredniej, pośredniej oraz obsługi klientów biznesowych. Projekt, którego realizacja rozpoczęła się w styczniu 2008 r. zostanie zakończony w kwietniu 2009 r. Wartość samego oprogramowania dostarczonego przez Software Mind przekroczyła 7 milionów złotych.