0 1 19.05.2008Lublin-Lwów: Miasta filmowemarketing polityczny i miejsc TweetUrzędy miast Lublina i Lwowa podjęły współpracę przy realizacji projektu „Lublin-Lwów: Miasta filmowe“.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54873 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.05.2008IQ Marketing dla marki Delma ExtraUnilever Polska realizuje promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Za opracowanie koncepcji i przygotowanie komunikacji promocji w zakresie reklamy prasowej i materiałów POS odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 19.05.2008Software Mind S.A. zinformatyzuje wszystkie kanały sprzedaży w Telefonii Dialog S.A.Firmy Telefonia Dialog S.A. i Software Mind S.A. podpisały umowę na realizację, wdrożenie i utrzymanie Systemu Informatyzacji Sprzedaży - systemu do pełnej obsługi, wraz z raportowaniem, wszystkich kanałów sprzedaży Telefonii Dialog m.in. sprzedaży bezpośredniej, pośredniej oraz obsługi klientów biznesowych. Projekt, którego realizacja rozpoczęła się w styczniu 2008 r. zostanie zakończony w kwietniu 2009 r. Wartość samego oprogramowania dostarczonego przez Software Mind przekroczyła 7 milionów złotych.
0 1 0 0 0 19.05.2008Mistrzowska promocja Daewoo ElectronicsW związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej ruszyła najnowsza akcja promocyjna Daewoo Electronics. Program pod hasłem „Mistrzowska Promocja - od Euro do Euro” obejmie segment telewizorów LCD i PDP.
0 1 0 0 0 19.05.2008Wspólna promocja International Paper i YesInternational Paper zdecydował się na wspólną promocję z firmą Yes - „W LUXusowym towarzystwie”.