0 1 0 0 0 30.05.2008Schulz w projekcie rebrandingowym INGAgencja reklamowa Schulz opracowała księgę tożsamości wizualnej ING w ramach projektu rebrandingu marki na rynku polskim.
0 1 0 0 0 30.05.2008Clear Channel realizuje kampanię dla Wyższej Szkoły BankowejNa 183 nośnikach Citylight z oferty Clear Channel Poland do 16 lipca będzie można zobaczyć kampanię produktową Wyższych Szkół Bankowych. Kampania swoim zasięgiem obejmie Poznań, Trójmiasto, Bydgoszcz, Toruń, Wrocław, Bytom, Gliwice, Katowice, Rudę Śląską oraz Zabrze.
0 1 0 0 0 29.05.2008Sponsoring – strzał w dziesiątkę czy wyrzucone pieniądze?II Forum Marketingowe Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej poświęcone szeroko rozumianej tematyce sponsoringu jest odpowiedzią na duże zainteresowanie przedstawicieli działów marketingu, komunikacji, PR firm zrzeszonych w Izbie.
0 1 0 0 1 29.05.2008Mozilla zamierza ustanowić rekord Guinnessa z okazji premiery Firefoxa 3Globalna inicjatywa społeczności Mozilli ma na celu ustanowienie rekordu w liczbie pobrań jednej aplikacji w ciągu 24 godzin
0 1 0 0 0 29.05.2008Agencja Reklamowa Nicety dla marki ArielKoncern Procter & Gamble rozszerzył linię produktową marki Ariel o nowy wariant proszku - Ariel Olympics. Twarzami inicjatywy w krajach nadbałtyckich zostali znani na Litwie, Łotwie i w Estonii sportowcy. Realizację sesji zdjęciowej, key visuali oraz stworzenie materiałów POS Procter & Gamble powierzył Agencji Reklamowej Nicety.
0 1 0 0 0 29.05.2008Międzynarodowy Dzień Zbliżenia na uczelniachW centrum Katowic, Warszawy, Krakowa, Sopotu, Wrocławia i Poznania oraz w okolicach szkół, uczelni pojawiły się ławki „zbliżenia”, specjalnie ścięte do środka, aby przybliżyć i otworzyć ludzi na siebie. Na nich można będzie zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
0 1 0 0 1 29.05.2008Nowe serwisy na ekranach VideoBoardówFirma reklamy zewnętrznej Digital Outdoor, zarządzająca siecią wielkoformatowych ekranów cyfrowych VideoBoard uruchomi na swoich nośnikach nowe serwisy (wiadomości, kursy walut, indeks giełdowy).
0 1 0 0 0 29.05.2008Cityboard Media dzieciomFirma Citybaord Media jest patronem medialnym dwóch akcji dla dzieci: społeczno-edukacyjnej kampanii organizowanej przez fundację ORIMARI oraz rozrywkowo-edukacyjnej imprezy „Obudźmy marzenia” z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka.
0 1 0 0 0 29.05.2008Wrocław Cię kręci? Kręć Wrocław!Właśnie wystartowała kolejna odsłona konkursu „Kręć Wrocław”. Udział może wziąć każdy. Jeśli uważasz, że Twoje miasto naprawdę jest Twoje, pokaż to!
0 1 0 0 0 29.05.2008Transmisjeonline.pl na seminarium „Rewolucja w komunikacji”Szymon Chodkowski, współzałożyciel spółki Transmisjeonline.pl, na seminarium “Rewolucja w komunikacji” przedstawi wpływ nowych sposobów komunikowania na rozwój “collaborative minds” - jako efektu cyfrowej rewolucji w komunikacji. W prezentacji zatytułowanej “Więcej niż Stream” pokaże, jak nowe formy komunikacji cyfrowej zwiększają wydajność i tworzą nową jakość w życiu firm.