Mobilna kampania sosów włoskich Łowicz
  • 0
  • 1
18.02.2013

Mobilna kampania sosów włoskich Łowicz

Marka Łowicz rozpoczęła mobilną kampanię nowej linii sosów włoskich. Użytkownicy smartfonów mogą zauważyć reklamy przy listach zakupów w aplikacji Listonic – dopasowane do produktów takich jak makarony i sosy.

Kampania reklamowa potrwa do 10 marca i jest uzupełnieniem akcji, która rozpoczęła się na początku lutego. W tym czasie reklama wyświetli się prawie czterystu tysiącom użytkowników aplikacji. Uzupełnieniem są banery wyświetlające się przy liście zakupów.

Po kliknięciu w komunikat reklamowy użytkownicy smartfonów mogą dodać wybrany sos Łowicz do swojej listy zakupów.

Sosy włoskie Łowicz to linia produktów z segmentu premium. Działania skierowane są przede wszystkim do osób w wieku 25–45 lat, mieszkających w dużych miastach.

  • 1

18 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2013

Najlepiej rozpoznawani sponsorzy polskiego sportu – wyniki badania

Dyscypliny sportowe, w których sponsorzy są najbardziej zauważani przez kibiców, to piłka nożna, Formuła 1 i rajdy samochodowe. Wśród sponsorów trzech najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, czyli piłki nożnej, siatkówki i skoków narciarskich, najbardziej zauważalnymi markami są: T-Mobile, Biedronka, Plus oraz Red Bull – wynika z najnowszego badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.

Reklama
Reklama