„Real Magic at Christmas” – świąteczna kampania Coca-Coli
  • 1
  • 3
15.11.2021

„Real Magic at Christmas” – świąteczna kampania Coca-Coli

Coca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że prawdziwa magia świąt tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Bożego Narodzenia razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej „Real Magic” marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2021

„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-Mobile

Święta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii. Ale to właśnie te więzi tworzą atmosferę świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów po idealnie udekorowaną choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. Taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej T-Mobile „Bądźmy bliżej w te święta”, która ruszyła 12 listopada.