Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Odegra kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy - Marketing przy Kawie
Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Odegra kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy
  • 0
  • 1
8.11.2021

Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Odegra kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy

Coca-Cola ogłosiła, że głównym partnerem jej globalnej sieci marketingowej będzie WPP. Holding pomoże w transformacji marketingu Coca-Coli. Do obsługi stworzył nowy zespół OpenX.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2021

Gdzie woleliby pracować polscy pracownicy? Mężczyźni w biurze, kobiety na home office – wyniki badania

To głównie mężczyźni wolą pracować w biurze. Tak wynika z badania firmy Dailyfruits „Biuro czy home office – jakie środowisko pracy preferują polscy pracownicy”. Aż 55% mężczyzn wybrało taką formę pracy, a jedynie 6% deklarowało, że woli home office. Jednocześnie 56% ankietowanych kobiet wybrało home office, a tylko 25% zadeklarowało, że woli pracę w biurze.