0 1 0 0 0 9.01.2019Ruszył konkurs o tytuł Dobroczyńca Roku 2019Wystartowała 22. edycja konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku. Od 9 stycznia można nominować firmy i fundacje korporacyjne, dla których priorytetem jest rzetelność, dbanie o klientów, otoczenie i przede wszystkim zaangażowanie w zmienianie świata – począwszy od lokalnego, aż po globalny. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przyjmuje wnioski do 6 lutego 2019 r. Laureatów poznamy w czerwcu.
1 1 0 0 0 9.01.2019Pepsi zmienia globalne hasło reklamowe. „For the Love of It” zamiast „Live for Now”Pepsi odchodzi od hasła „Live for Now”. Było ono wykorzystywane w komunikacji marki przez 7 lat. Teraz zastąpi je slogan: „For the Love of It”.
0 2 0 0 0 9.01.2019Nowa strategia komunikacji i logo marki CumulusCumulus, producent sprzętu outdoorowego, m.in. śpiworów i namiotów, zmienił logo. Nowy znak ma podkreślać przede wszystkim nowoczesność i energię.
1 0 0 0 0 9.01.2019Gisu szczepi Ziębę. Marek Posobkiewicz jako GisfatherChoć Marek Posobkiewicz od lipca 2018 r. nie jest już Głównym Inspektorem Sanitarnym, nie składa broni. Tym razem jako Gisfather szczepi skruszonego Doktora Ziębę. To postać nawiązująca do Jerzego Zięby, znanego propagatora medycyny niekonwencjonalnej.
2 2 0 0 0 9.01.2019Wolność wyboru w kampanii marki WawelWawel rozpoczął kampanię promującą moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Akcja ma pokazać, jak wygodnie i łatwo można skomponować mieszankę słodyczy odpowiednią na każdą okazję.
1 0 0 0 0 9.01.2019Auto Batmana, Freda Flinstone’a i pogromców duchów w kampanii promującej e-zakupy WalmartuWalmart rozpoczął pierwszą kampanię promującą internetowe zakupy z możliwością odbioru zamówienia w sklepie. W tym celu stworzył spot, w którym zobaczyć można charakterystyczne samochody z filmowych hitów.
0 0 0 0 0 9.01.2019Orange Polska odwołała się od kary nałożonej przez UKEPod koniec 2018 r. UKE poinformował o nałożeniu na Orange Polska kary 11 mln zł za rzekome niewypełnianie obowiązków związanych z wymianą informacji pomiędzy dostawcami usług w zakresie obsługi wniosków o przeniesienie numeru w sieciach stacjonarnych. Spółka złożyła do sądu odwołanie. W jej opinii kara została nałożona całkowicie niezasadnie, a jej kwota jest rażąco wygórowana.
0 1 0 0 0 9.01.2019Michał Korolec i &Sons Strategic Consultants łączą siłyOd stycznia 2019 r. Michał Korolec Design Studio oraz &Sons Strategic Consultants tworzą kreatywno-strategiczne konsorcjum. Zachowując niezależność, połączą swoje wyspecjalizowane kompetencje.
0 1 0 0 0 8.01.2019McDonald’s wprowadził zestawy wegańskie. Weganie od razu wytknęli marce nieścisłośćMcDonald's w Wielkiej Brytanii wprowadził do menu pozycje, w których nie ma składników pochodzenia zwierzęcego. Weganie szybko jednak wykryli, że nie do końca tak jest.
0 1 0 0 0 8.01.2019Pierwsze spotkanie Crash Mondays w WarszawieJuż 14 stycznia odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Crash Mondays w Warszawie. Dotyczyć będzie stawiania człowieka w centrum uwagi oraz ludzkiego podejścia do marketingu.