1 1 0 13.06.2022Sklep wOkularach.pl zachęca: znajdź swoje nowe okularyKampania sklepu internetowego wOkularach.pl rozpoczęła się 13 czerwca. Głównym celem jest zbudowanie wizerunku profesjonalnego salonu optycznego oraz promocja zakupów w sklepie internetowym marki.
0 9 0 13.06.2022Nowa Wyborcza.pl i nowa oferta reklamowa portaluOd poniedziałku 13 czerwca serwis internetowy „Wyborczej" dostępny jest w odmienionej odsłonie. Dotyczy to zarówno wersji desktopowej, jak i mobilnej.
2 8 0 13.06.2022Joanna Jędrzejczyk w kampanii „Only See Great” PumyPodczas przygotowań do walki w Singapurze ambasadorka Pumy, Joanna Jędrzejczyk wprowadza widzów do swojego świata sztuk walki. Trzykrotna mistrzyni świata MMA dzieli się swoją wizją na temat tego sportu.
1 1 0 13.06.2022Ubezpieczenie na wypadek hejtu? Uniqa promuje je w kampaniiUniqa rozpoczęła kampanię wizerunkową dotyczącą hejtu w internecie. Marka od kilku lat prowadzi projekt „Masz moc na hejt”. Oferuje także ubezpieczenie NNW szkolne z opcją na wypadek hejtu online. W reklamie wystąpił Mirosław Zbrojewicz.
0 4 0 13.06.2022Szymon Godziek ambasadorem marki CupraEmocje, adrenalina i przyspieszone bicie serca – taka będzie najnowsza odsłona kampanii brandowej marki Cupra. Nowym polskim partnerem został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.
0 1 0 13.06.2022Transformacja cyfrowa biznesu w Polsce – raport KPMG51% firm w Polsce dostrzega duże znaczenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. Jednocześnie większość nie planuje zwiększania nakładów na ten cel, ani zatrudniania specjalistów w tym zakresie w ciągu najbliższych miesięcy. W badaniu KPMG i Microsoftu wskaźnik główny Monitora Transformacji Cyfrowej Biznesu wynosi 4,8 pkt w dziesięciopunktowej skali.
1 1 0 13.06.2022„Nie zajmuj miejsca tym, którzy go potrzebują” – Gdynia przewrotnie o dostępnościGdynia opublikowała spot dotyczący dostępności miejsc parkingowych osób z niepełnosprawnościami. W wideo pokazana jest scena, w której kobieta zdradza swojego partnera z osobą na wózku. Reklama spotkała się z mieszanym przyjęciem. Zdaniem niektórych komentatorów uprzedmiotawia kobiety.
2 3 0 13.06.2022„Bez wymówek” – Durex zachęca do bezpiecznego seksu7 czerwca, w Międzynarodowy Dzień Seksu, Durex rozpoczął kampanię „Bez wymówek”, która konfrontuje popularne wymówki z faktami.
0 1 0 11.06.2022Lokale McDonald’s w Rosji z nowym właścicielem i logoW placówkach McD w Moskwie i Petersburgu zdemontowano kultowe złote łuki. Zastąpi je logo złożone z hamburgera i dwóch frytek. Wznowienie działalności obejmie początkowo 15 lokalizacji w Moskwie i okolicach.
1 1 0 11.06.2022Portal Travelist.pl rozpoczął kampanię reklamową hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu rozpoczął kampanię promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania obejmują reklamy telewizyjne i digital marketing.