Raport „Purchasing Power Index 2013” GfK - Marketing przy Kawie
Raport „Purchasing Power Index 2013” GfK
  • 0
  • 3
3.12.2013

Raport „Purchasing Power Index 2013” GfK

Około 8,62 biliona euro – tyle łącznie mieli do dyspozycji (na wydatki lub oszczędności) europejscy konsumenci w 2013 r., wykazało tegoroczne badanie siły nabywczej, przeprowadzone przez instytut GfK. Biorąc pod uwagę wszystkie 42 kraje uwzględnione w badaniu, średnia wartość siły nabywczej przypadająca na jednego mieszkańca Europy wynosi 12 890 euro. Polska znalazła się na 28. miejscu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2013