Finlandia Vodka z globalną kampanią „Za życie niezwyczajne” - Marketing przy Kawie
Finlandia Vodka z globalną kampanią „Za życie niezwyczajne”
  • 0
  • 7
3.12.2013

Finlandia Vodka z globalną kampanią „Za życie niezwyczajne”

„Za życie niezwyczajne” to rozpoczynająca się globalna kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka. Jej głównym celem jest ukazanie brandu jako inspirującego konsumentów do przełamywania rutyny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2013