WOŚP, Rafaello i Ptasie Mleczko najsilniejszymi markami 2013 r. – Brand Asset Valuator - Marketing przy Kawie
WOŚP, Rafaello i Ptasie Mleczko najsilniejszymi markami 2013 r. – Brand Asset Valuator
  • 1
  • 5
3.12.2013

WOŚP, Rafaello i Ptasie Mleczko najsilniejszymi markami 2013 r. – Brand Asset Valuator

WOŚP, Rafaello, Ptasie Mleczko, Tymbark i Delicje Szampańskie to pięć najsilniejszych marek w Polsce – wynika z piątej edycji Brand Asset Valuator. Badanie kondycji marek organizują BAV Consulting, Young & Rubicam oraz Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2013