Raport prasowy na temat Instytucji Badania Rynku I Opinii - marzec 2005 r.
  • 0
  • 1
18.04.2005

Raport prasowy na temat Instytucji Badania Rynku I Opinii – marzec 2005 r.

Raporty sporządzane przez instytucje badania rynku i opinii stanowią częstą inspirację dla autorów artykułów prasowych. Są bogatym źródłem wiedzy o naszym społeczeństwie, a wyniki, nierzadko zaskakujące, mogą być doskonałą ilustracją dla opisywanych przez dziennikarzy wydarzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2005

Akcja Colgate „Przyjazny Dentysta”

Agencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl uruchomiła pod adresem www.przyjaznydentysta.pl stronę internetową akcji „Przyjazny Dentysta” zorganizowanej przez Colgate-Palmolive Poland. Projekt koncentruje się na powszechnym problemie lęku przed wizytą u stomatologa. Wszyscy Ci, których ten problem dotyczy, a w szczególności rodzicie dzieci cierpiących na dentofobię, znajdą na stronie wskazówki i porady jak sobie z nią radzić. W akcję zaangażowały się również znane osobistości, w tym Katarzyna Skrzynecka i Radosław Pazura. W serwisie internetowym odwiedzający znajdą wypowiedzi gwiazd dotyczące walki ze stresami związanymi z wizytą u dentysty.