0 1 15.04.2005IQ Marketing dla Masterlinkmarketing bezpośredni TweetPod hasłem „Europa za pół ceny”, Masterlink Express rozpoczyna promocję drogowej usługi europejskiej DPD.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 14.04.2005Kampania BPH otwartego także w sobotę14 kwietnia rozpoczęła się kampania informująca o tym, że placówki Banku BPH będą otwarte także w soboty. Pierwsze materiały reklamowe pojawiły się w prasie.
0 1 0 0 0 14.04.2005Wznowiony plebiscyt na pozytywne miejsca w WarszawiePlebiscyt, w którym warszawiacy mają możliwość wybrać pozytywne miejsca w mieście, został przerwany w związku ze śmiercią Ojca Świętego. Plebiscyt zostanie wznowiony w dniu 15 kwietnia i potrwa do 23 kwietnia na stołecznych stronach Gazety Wyborczej. Wyniki zostaną ogłoszone 28 kwietnia.
0 1 0 0 0 14.04.2005Ulubione rarytasy tenisistekKonkursową kampanię reklamową marki Whirlpool nawiązującą do turnieju tenisowego J&S Cup realizuje od 14 marca w mediach dom mediowy Optimedia. Reklamowany konkurs dotyczy zwyczajów kulinarnych tenisistek biorących udział w turnieju J&S Cup, którego Whirlpool jest sponsorem. Zwycięzca może otrzymać zestaw sprzętu AGD ze specjalnej limitowanej edycji WTA oraz rakietę tenisową. Kampania reklamowa zachęca do wzięcia udziału w konkursie i ma charakter wizerunkowy. Jej adresatem są ludzie zamożni i aktywni. Adaptację kreacji przygotowała agencja Publicis.
0 1 0 0 0 14.04.2005Short-lista KreaturyJury konkursu kreacji reklamowej Kreatura, którego organizatorem i właścicielem jest VFP Communications, wydawca magazynu "Media & Marketing Polska", nominowało do nagród 29 prac reklamowych. Lista nominacji jest dostępna na stronie www.kreatura.pl