Co cenimy w pracy
  • 0
  • 1
15.04.2005

Co cenimy w pracy

Z badań* Joanny Czarnoty-Bojarskiej i Marty Łady z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego wynika, że kobiety najbardziej cenią sobie w pracy stabilność oraz relacje z przełożonymi, a dla mężczyzn najważniejsza jest możliwość rozwoju. Szczegółowe wyniki tych badań zostaną zaprezentowane 19 kwietnia podczas cyklicznych, otwartych wykładów na Wydziale Psychologii pt. „Wtorki naukowe”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2005

Ulubione rarytasy tenisistek

Konkursową kampanię reklamową marki Whirlpool nawiązującą do turnieju tenisowego J&S Cup realizuje od 14 marca w mediach dom mediowy Optimedia. Reklamowany konkurs dotyczy zwyczajów kulinarnych tenisistek biorących udział w turnieju J&S Cup, którego Whirlpool jest sponsorem. Zwycięzca może otrzymać zestaw sprzętu AGD ze specjalnej limitowanej edycji WTA oraz rakietę tenisową. Kampania reklamowa zachęca do wzięcia udziału w konkursie i ma charakter wizerunkowy. Jej adresatem są ludzie zamożni i aktywni. Adaptację kreacji przygotowała agencja Publicis.