Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola Internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach - Marketing przy Kawie
Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola Internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach
  • 0
  • 1
4.11.2015

Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola Internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

Jaką rolę odgrywa Internet w procesie zakupowym w poszczególnych branżach? Jakie są najefektywniejsze narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Odpowiedzi na te i inne pytania zawiera raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, przygotowany przez IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
4.11.2015

Wzrost o 4%, wartość 13,2 mld zł – to tegoroczne dane dla polskiego rynku wyposażenia wnętrz według PMR

Rynek wyposażenia wnętrz jest zróżnicowany i z szerokim asortymentem produktów. Jest jednak także mocno skorelowany z wydarzeniami w gospodarce i na rynku kredytowym. Obecnie wzrasta liczba konsumentów, którzy częściej wymieniają meble czy dokupują akcesoria. Wciąż jednak w Polsce regułą jest wymiana mebli czy kupno droższego wyposażenia dopiero gdy dotychczasowy sprzęt się zużyje – wynika z analizy PMR.