Google przenosi DoubleClick na nośniki OOH - Marketing przy Kawie
Google przenosi DoubleClick na nośniki OOH
  • 0
  • 1
4.11.2015

Google przenosi DoubleClick na nośniki OOH

Google rozpoczął testy związane z udostępnieniem technologii DoubleClick poza komputerami i urządzeniami mobilnymi. Chce ją rozszerzyć na nośniki OOH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
4.11.2015

Wzrost o 4%, wartość 13,2 mld zł – to tegoroczne dane dla polskiego rynku wyposażenia wnętrz według PMR

Rynek wyposażenia wnętrz jest zróżnicowany i z szerokim asortymentem produktów. Jest jednak także mocno skorelowany z wydarzeniami w gospodarce i na rynku kredytowym. Obecnie wzrasta liczba konsumentów, którzy częściej wymieniają meble czy dokupują akcesoria. Wciąż jednak w Polsce regułą jest wymiana mebli czy kupno droższego wyposażenia dopiero gdy dotychczasowy sprzęt się zużyje – wynika z analizy PMR.