Puma I’m going wykorzystuje nowe narzędzie promocji
  • 0
  • 1
19.10.2007

Puma I’m going wykorzystuje nowe narzędzie promocji

Producent zapachu Puma I’m going, jako pierwszy w Polsce, wykorzysta mobilną projekcję holograficzną. Będzie ona elementem promocji projektu badawczego dokadzmierzam.pl. Co weekend w jednym z polskich miast będzie można obserwować powstałego ze strumienia światła, biegającego po ścianach budynków trójwymiarowego młodego człowieka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

oki

17 lat temu

Znowu"jako pierwsza w Polsce"...

I oczywiście znów lekka zrzynka: http://www.youtube.com/watch?v=hgqZMgRijXo

No ale ok, przynajmniej szukają czegoś, co jest nowe nad Wisłą.

Rozwiń komentarze

19 października 2007