0 1 19.10.2007Martis w POLOmarketexperiential marketing TweetAgencja reklamowa Martis zrealizowała kampanię urodzinową dla sieci handlowej POLOmarket.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54859 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.10.2007Kampania promocyjna wafelka KnoppersNiecodzienny konkurs proponuje internautom Knoppers. Przez miesiąc można obserwować i odgadywać jak wygląda dzień pięciu osób. Konkurs dostępny jest na stronie www.mojdzien.pl
0 1 0 0 0 19.10.2007McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻAgencja McCann Erickson przygotowała kampanię dla Banku BGŻ, promującą nową lokatę inwestycyjną opartą o koszyk walutowy czterech krajów. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej lokacie i jej warunkach a tym samym zachęcenie do jej założenia. Kampania rozpoczęła się 10 października i potrwa do 26 października 2007 roku.
0 1 0 0 0 19.10.2007Ogólnopolska kampania reklmowa Canal+Ruszyła pierwsza, telewizyjna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej CANAL+ pod hasłem „CANAL+ dodaje emocji”. Przez miesiąc w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24 i TV Puls emitowane będą na zmianę trzy nowe 45-sekundowe spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 19.10.2007Projekt Grupy Fresh w DubajuGrupa Fresh ponownie pracuje dla poznańskiego magistratu. Na zlecenie Biura Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji UMP agencja jest odpowiedzialna za kreację stoiska wystawienniczego.