Espresso

10 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2007

IFRA nagradza „Gazetę Wyborczą” za multimedialną kampanię w obronie Doliny Rospudy

Akcja "Gazety" została wyróżniona w konkursie XMA Cross Media Awards 2007 zorganizowanym przez IFRA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Technologii Mediów i Gazet. W konkursie ocenianych było 50 projektów zrealizowanych przez gazety z 18 krajów. "Gazeta Wyborcza" otrzymała główną nagrodę w kategorii gazet o nakładzie powyżej 250 tys. egzemplarzy, wyprzedzając m.in. hiszpański "El Pais" i angielski "The Daily Telegraph".

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2007

Kolejna odsłona kampanii Chio „Weź się wyraź” z Peppermint

Rozpoczęła się jesienna promocja konsumencka Boys&Girls pod hasłem „Weź się wyraź” dla marki chipsów Chio. Działania mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Kreacją i przygotowaniem promocji sprzedaży jak i działaniami komunikacyjnymi, w tym realizacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja marketing services Peppermint.

9 października 2007

Poprzednie Następne