Pszczoły na wiatach przystankowych AMS
  • 0
  • 1
26.10.2007

Pszczoły na wiatach przystankowych AMS

Dachy kilkunastu wiat przystankowych AMS w centrum Warszawy pokryły wielkie plastry miodu, na których ustawiono kolorowe pszczoły. Dwumetrowe, ważące blisko 30 kg owady są częścią kampanii promocyjnej superprodukcji „Film o pszczołach”, którą 16 listopada wprowadza do polskich kin UIP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Dominet Bank i O-I obsługiwane przez Euro RSCG Sensors

Do grona klientów Euro RSCG Sensors dołączył Dominet Bank, należący do grupy Fortis. Agencja odpowiedzialna jest za całościową obsługę public relations banku w zakresie komunikacji korporacyjnej. Do zadań Euro RSCG Sensors należy m.in. prowadzenie biura prasowego, wsparcie klienta w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz bieżące relacje z mediami. Dominent Bank jest drugą spółką z grupy Fortis obsługiwaną przez Euro RSCG Sensors - agencja pracuje rownież dla Fortis Banku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Kampania reklamowa TNT Express

Polski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych, prowadzi kampanię promującą nowe usługi ze zdefiniowaną, poranną godziną doręczenia. „Dzień dobry” – oto hasło kampanii. Jej osią jest budowanie świadomości porannego doręczenia przesyłki – które, według przewidywań firmy, w niedalekiej przyszłości stanie się standardem w usługach kurierskich - jako jednego z miłych rytuałów związanych z początkiem każdego nowego dnia, takim jak śniadanie, filiżanka kawy, poranna gazeta. Ofertę usług TNT z porannym, zdefiniowanym terminem doręczenia wprowadzono 17 września br.