Kampania reklamowa TNT Express
  • 0
  • 1
26.10.2007

Kampania reklamowa TNT Express

Polski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych, prowadzi kampanię promującą nowe usługi ze zdefiniowaną, poranną godziną doręczenia. „Dzień dobry” – oto hasło kampanii. Jej osią jest budowanie świadomości porannego doręczenia przesyłki – które, według przewidywań firmy, w niedalekiej przyszłości stanie się standardem w usługach kurierskich – jako jednego z miłych rytuałów związanych z początkiem każdego nowego dnia, takim jak śniadanie, filiżanka kawy, poranna gazeta. Ofertę usług TNT z porannym, zdefiniowanym terminem doręczenia wprowadzono 17 września br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2007