Espresso

10 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2007

Nowy wortal dla kobiet

Firma Karpiński Media uruchomiła nowy wortal przeznaczony dla kobiet - www.NaObcasach.pl. Grupą docelową NaObcasach.pl są kobiety w wieku 20-35 lat, pochodzące ze średnich i dużych miast, aktywne zawodowo. Paweł Karpiński - właściciel Karpiński Media - pytany czy nie obawia się, że naobcasach.pl przepadnie w konkurencji z dużymi serwisami tematycznymi takich gigantów jak Wirtualna Polska czy Onet.pl, odpowiada: Nie boimy się konkurencji, chociaż jest ona z pewnością bardzo motywująca. Chcemy stworzyć markę z którą internautki będą się identyfikowały. W przeciwieństwie do dużych portali, których przekaz musi być masowy, my możemy sobie na to pozwolić.

Poprzednie Następne