Przepis na skuteczny komunikat reklamowy
  • 0
  • 1
3.09.2009

Przepis na skuteczny komunikat reklamowy

Rodzaj informacji o produkcie podawanej w reklamie oraz wiedza na temat reklamowanego produktu mają wpływ na zapamiętywanie reklam i zniekształcanie ich poszczególnych treści – wynika z badań prowadzonych przez dr Alicję Grochowską i mgr Magdalenę Romanowską w Katedrze Psychologii Marketingu SWPS. Ich rezultaty mogą być istotną wskazówką w przeprowadzaniu skutecznych kampanii marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

robert

15 lat temu

a w czym wiedza na temat produktu ma niby byc skuteczna?

neuromarketing, o ktorym sie nie mowi, ale wszyscy stosuja, opierajac sie na naukach bandlera i grindera zaklada, za decyzje o nabyciu produktu podejmuje podswiadomosc, ktora operuje emocjami, uczuciami i symbolami. i dzieje sie tak w 90% przypadkow. za reszte odpowiedzialny jest umysl (podobny rowniez jest procent uzytkowania mozgu w celach racjonalnych). opieranie sie zatem na 1/10 przypadkow, ich badanie i szlifowanie ma byc skutecznoscia przekazu??

3 września 2009