0 1 0 0 0 18.09.2009Ogólnopolska kampania promocyjna marki ViessmannNa początku września rozpoczęła się kampania promocyjna grzejników Viessmann V6. Po raz pierwszy działania dotyczące tej marki prowadzone są nie tylko na outdoorze oraz w prasie branżowej, ale i w radio.
0 1 0 0 0 17.09.2009ATW Communications i Nieziemskie Świętowanie Dnia ArturaAgencja ATW Communications wygrała przetarg na obsługę PR obchodów 250-lecia istnienia marki Guinness.
0 1 0 0 0 17.09.2009Nagrody Biznesu Sportowego Demes 2009Eurobasket, Mistrzostwa Świata w Wioślarstwie, a może 66. Tour de Pologne? Jaka impreza sportowa zasłużyła na miano najlepszej w Polsce w 2009 roku? Odpowiedź poznamy 5 listopada 2009 r. podczas ceremonii wręczenia Nagród Biznesu Sportowego, która odbędzie się w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Wśród osób, które zgłoszą kandydatów do Nagród, rozlosowane zostaną zaproszenia.
0 1 0 0 0 17.09.2009MA-House dla Sopexa PolskaAgencja Marketing & Advertising House rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Sopexa w ramach koordynacji konferencji pt. „Produkty tradycyjne i regionalne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”.
0 1 0 0 0 17.09.2009ITBC Communication zadba o wizerunek firmy CreativeAgencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z firmą PowerSales International – wyłącznym przedstawicielem firmy Creative na kraje Europy Środkowo-Wschodniej oraz z firmą Creative.
0 1 0 0 0 17.09.2009I Ogólnopolska Konferencja Dyrektorów Ośrodków Sportu i RekreacjiW dniach 10-11 września br. w Lublinie odbyła się I Ogólnopolska Konferencja Dyrektorów Ośrodków Sportu i Rekreacji (OSiR). Organizatorem tego wydarzenia był MOSiR Bystrzyca. W konferencji wzięło udział ponad 40 przedstawicieli miejskich ośrodków i rekreacji, w tym m.in. z Warszawy, Białegostoku, Olsztyna, Lublina i Gorzowa Wielkopolskiego.
0 1 0 0 0 17.09.2009Teatr Praga z Kostrzewa PRWarszawski Teatr Praga rozpoczął we wrześniu br. współpracę z agencją Kostrzewa PR w zakresie działań public relations obejmujących wszystkie wydarzenia kulturalno-artystyczne realizowane przez tę instytucję. Agencji powierzono ponadto kreowanie wizerunku Teatru Praga w mediach ogólnopolskich.
0 2 0 0 0 17.09.2009Motywacje polskich PR-owcówW trzeciej edycji corocznego badania „Motywacje polskich PR-owców”, przeprowadzonego przez portale PRoto.pl i GazetaPraca.pl, 19% ankietowanych wskazało na zarobki jako jeden z głównych powodów zmiany pracy. Jednak nie najważniejszy. Pracownicy branży public relations zmieniają pracę głównie z powodu braku jasnej ścieżki rozwoju zawodowego (21% wskazań).
0 1 0 0 0 17.09.2009„Zrób reklamę internetową” – konkurs miesięcznika „Focus”Miesięcznik „Focus” organizuje konkurs „Zrób reklamę internetową”. Tegoroczna edycja jest kontynuacją konkursu „Zrób spot” z 2008 r.
0 1 0 0 4 17.09.2009Aster promuje usługę VoDRozpoczyna się nowa kampania firmy Aster, promująca usługę wideo na życzenie (VoD). Akcja potrwa do końca października br. i obejmie swym zasięgiem Internet, prasę, radio, telewizję, a także sieć Cinema City oraz warszawskie metro.