"Bankowe Kieszonkowe" – nowa kampania Banku Spółdzielczego w Limanowej
  • 0
  • 1
3.09.2009

„Bankowe Kieszonkowe” – nowa kampania Banku Spółdzielczego w Limanowej

Ruszyła kampania Banku Spółdzielczego w Limanowej pod hasłem „Bankowe Kieszonkowe” skierowana do najmłodszej grupy klientów Banku – młodzieży w wieku 13-18 lat. Hasłem przewodnim kampanii jest „Bankowe kieszonkowe – dozwolone do lat 18stu” promujące konto ROR Junior.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2009