Przemysław Saleta twarzą agencji interaktywnej
  • 0
  • 1
6.06.2011

Przemysław Saleta twarzą agencji interaktywnej

Wrocławska agencja interaktywna Virtual Development zmienia wizerunek. Twarzą kampanii został utytułowany polski bokser – Przemysław Saleta.

Agencja Virtual Development istnieje na rynku od 2005 roku. Pierwsze kroki stawiała w dziedzinie pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW, a dzisiaj jej oferta obejmuje kompleksowe działania w Internecie. 

Wybór Przemysława Salety, utytułowanego boksera, nie był zatem przypadkowy, a hasło przewodnie agencji, które brzmi: Sukces jest w Internecie, dodatkowo podkreśla ambitną komunikację marki.

– Bardzo podoba mi się komunikat, jaki niesie kampania. Można powiedzieć, że zdecydowanie dążyłem do sukcesu i dlatego zdobyłem w życiu zamierzone cele. Jest dla mnie oczywiste, że sukces w każdej dziedzinie jest możliwy tylko wtedy, kiedy naprawdę chcemy go osiągnąć – mówi Przemysław Saleta. 

Wideo z udziałem boksera można zobaczyć na stronie internetowej agencji: www.vd.pl.

W zakres działań w ramach kampanii wchodzi m.in. zmiana strony WWW, kampania mailingowa i działania e-PR.

6 czerwca 2011

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2011

„Za darmo” – nowa książka Chrisa Andersona

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak wydał książkę Chrisa Andersona „Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen”. Anderson to redaktor naczelny wpływowego magazynu „Wired”, autor koncepcji długiego ogona, opisującej istotne zjawiska ekonomii w Internecie. W nowej książce, która natychmiast po publikacji w 2009 r. wzbudziła szeroką dyskusję, przedstawia modele darmowego lub niemal darmowego dostępu do dóbr w dobie Internetu. W modelach tych nie skupia się wyłącznie na dystrybucji dóbr cyfrowych, ale przedstawia zagadnienia związane z wpływem innowacji na dostępność produktów „rzeczywistych”. Lektura obowiązkowa!

Reklama