Przemysław Saleta twarzą agencji interaktywnej
  • 0
  • 1
6.06.2011

Przemysław Saleta twarzą agencji interaktywnej

Wrocławska agencja interaktywna Virtual Development zmienia wizerunek. Twarzą kampanii został utytułowany polski bokser – Przemysław Saleta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2011

„Za darmo” – nowa książka Chrisa Andersona

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak wydał książkę Chrisa Andersona „Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen”. Anderson to redaktor naczelny wpływowego magazynu „Wired”, autor koncepcji długiego ogona, opisującej istotne zjawiska ekonomii w Internecie. W nowej książce, która natychmiast po publikacji w 2009 r. wzbudziła szeroką dyskusję, przedstawia modele darmowego lub niemal darmowego dostępu do dóbr w dobie Internetu. W modelach tych nie skupia się wyłącznie na dystrybucji dóbr cyfrowych, ale przedstawia zagadnienia związane z wpływem innowacji na dostępność produktów „rzeczywistych”. Lektura obowiązkowa!