0 1 0 0 0 7.06.2011Konkurs Samsung Art MasterDo 15 sierpnia przyjmowane są zgłoszenia w VIII edycji ogólnopolskiego konkursu młodych artystów Samsung Art Master. Tegoroczna pula nagród dla laureatów I, II i III miejsca wzrosła do 54 tys. złotych. Wszyscy finaliści konkursu otrzymają też wartościowe nagrody rzeczowe.
0 1 0 0 0 7.06.2011Z kim podzielimy się posiłkiem? Zdecydują facebookowiczeUżytkownicy Facebooka zdecydują, do kogo trafi 10 000 posiłków zebranych wirtualnie jesienią ubiegłego roku w ramach programu społecznego Podziel się Posiłkiem. Akcja potrwa do 27 czerwca.
0 3 0 0 0 7.06.2011Radio przyciąga codziennie 6 milionów rodzicówRodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki. Wydają więcej pieniędzy niż pozostali konsumenci. Są też dużą grupą słuchaczy – codziennie 6 milionów z nich słucha radia, średnio przez blisko 5 godzin.
0 3 0 0 1 7.06.2011O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkłoFirma O-I (Owens-Illinois, Inc.), największy producent opakowań szklanych na świecie, rozpoczyna kampanię Glass is Life. Przyłączają się do niej prezesi firm, menedżerowie marki, szefowie kuchni i ekolodzy, by zachęcić firmy do wybierania tego tworzywa. Twarzami kampanii są m.in. wnuczka Jacquesa Cousteau, Celine czy Stefano Agostini, dyrektor Sanpellegrino.
1 2 0 0 0 7.06.2011Kampania społeczna „Nie zasuwam!” (wideo)Od czerwca do sierpnia trwa kampania społeczna z cyklu „Włącz myślenie”, na temat prędkości jako głównej przyczyny wypadków drogowych. Hasło letniej edycji brzmi „Nie zasuwam!”. Kampanię realizuje konsorcjum firm pod przewodnictwem agencji reklamowej Legend Group.
0 1 0 0 0 7.06.2011Nowe działania komunikacyjne Lucas Banku pod opieką Lighthouse ConsultantsW kwietniu br. rozpoczęła się współpraca pomiędzy Lucas Bankiem a agencją Lighthouse Consultants. LHC wspiera działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem nowej oferty bankowości korporacyjnej.
1 1 0 0 0 7.06.2011Flirtować czy filtrować? Serce i Rozum podpowiedzą (wideo)Od końca maja br. TP SA prowadzi kampanię serwisu tp.pl/filtruj, który służy do porównywania ofert dostępu do Internetu. W wieloznacznym dylemacie: „flirtować czy filtrować” Serce skłaniałoby się pewnie ku flirtom, ale Rozum twardo optuje za filtrowaniem.
0 1 0 0 0 7.06.2011Pierwsza kampania outdoorowa domu aukcyjnego Abbey House4 czerwca rozpoczęła się pierwsza kampania outdoorowa domu aukcyjnego Abbey House. Obejmuje ona dwa nośniki reklamowe: po jednym w Krakowie i Warszawie. Kampania potrwa miesiąc. Spółka planuje już kolejną, ale na dużo większą skalę.
1 1 0 0 1 7.06.2011Hit na imprezę (wideo)W niedzielę (5 czerwca), w finale programu X-Factor premierowo wyemitowany został nowy spot reklamujący ciastka Hit – znaną markę z portfolio firmy Bahlsen.
0 1 0 0 0 7.06.2011Grand prix i sześć statuetek w Golden Arrow 20116 czerwca odbyły się obrady jury konkursu Golden Arrow. Wybrano laureatów szóstej już edycji konkursu najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego.