„Pełna gotowość na każdym froncie”
  • 0
  • 1
6.06.2011

„Pełna gotowość na każdym froncie”

Philips Polska rozpoczyna dziś kampanię, której hasłem przewodnim jest „Pełna gotowość na każdym froncie”.  Celem jej jest edukacja mężczyzn w zakresie przycinania i golenia zbędnego owłosienia, a także zaprezentowanie dostępnych produktów Philipsa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2011

„Za darmo” – nowa książka Chrisa Andersona

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak wydał książkę Chrisa Andersona „Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen”. Anderson to redaktor naczelny wpływowego magazynu „Wired”, autor koncepcji długiego ogona, opisującej istotne zjawiska ekonomii w Internecie. W nowej książce, która natychmiast po publikacji w 2009 r. wzbudziła szeroką dyskusję, przedstawia modele darmowego lub niemal darmowego dostępu do dóbr w dobie Internetu. W modelach tych nie skupia się wyłącznie na dystrybucji dóbr cyfrowych, ale przedstawia zagadnienia związane z wpływem innowacji na dostępność produktów „rzeczywistych”. Lektura obowiązkowa!

5 czerwca 2011