„Za darmo” – nowa książka Chrisa Andersona - Marketing przy Kawie
„Za darmo” – nowa książka Chrisa Andersona
Advertisement
  • 0
  • 1
6.06.2011

„Za darmo” – nowa książka Chrisa Andersona

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak wydał książkę Chrisa Andersona „Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen”. Anderson to redaktor naczelny wpływowego magazynu „Wired”, autor koncepcji długiego ogona, opisującej istotne zjawiska ekonomii w Internecie. W nowej książce, która natychmiast po publikacji w 2009 r. wzbudziła szeroką dyskusję, przedstawia modele darmowego lub niemal darmowego dostępu do dóbr w dobie Internetu. W modelach tych nie skupia się wyłącznie na dystrybucji dóbr cyfrowych, ale przedstawia zagadnienia związane z wpływem innowacji na dostępność produktów „rzeczywistych”. Lektura obowiązkowa!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zawiedziona

14 lat temu

co z woblink?

W newsletterze podajecie, że książkę można od dziś ściągnąć z woblink, tym czasem u nich nic takiego nie ma: http://www.woblink.com/author/4198/show To jak to jest?

Rozwiń komentarze

5 czerwca 2011

3 czerwca 2011