Programy wsparcia sprzedaży kuszą nawet małe przedsiębiorstwa. Wyniki badania
  • 0
  • 1
26.07.2019

Programy wsparcia sprzedaży kuszą nawet małe przedsiębiorstwa. Wyniki badania

Programy wsparcia sprzedaży są siłą napędową w budowaniu lojalności i pozyskiwaniu nowych klientów – wynika z badania „Wyzwania sprzedaży 2019”, przeprowadzonego przez ICAN Institute przeprowadzonego we współpracy z Edenred Polska. W 2018 r. 67% liderów sprzedaży przekroczyło zakładane plany sprzedażowe o 20%, m.in. dzięki wdrożeniu programów lojalnościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47631 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 lipca 2019

25 lipca 2019