SAR włącza się do inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań - Marketing przy Kawie
SAR włącza się do inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań
  • 0
  • 0
26.07.2019

SAR włącza się do inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań

Klub Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo agencje mediowe obecne w czasie zebrania członków klubu zadeklarowały zachęcanie swoich klientów (reklamodawców) do przyłączenia się do inicjatywy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lipca 2019